Het zit erop. 31 Oktober was mijn laatste werkdag bij Actief Zutphen, het Zutphens Sport- en Accommodatiebedrijf. Op 11 april werd ik ‘ingevlogen’ omdat de Officemanager langdurig was uitgevallen. Met ontzettend veel plezier heb ik bijna 7 maanden de taken waargenomen, waarbij Ik het volle vertrouwen kreeg van de directie en het MT.

Secretariële, organiserende en facilitaire zaken, vergaderingen van MT, RvC en AVA, HR-taken, organisatie personeelsfeest, het kwam allemaal voorbij. Wat een mooi bedrijf, wat een fijne club mensen!

Als afscheid hebben we gezamenlijk geluncht bij SpIJS in Warnsveld. Ik had voor de naaste collega’s een persoonlijke boodschap geschreven en ik kreeg heerlijke bonbons en een prachtige bos bloemen. Dankbaar kijk ik terug op deze mooie periode, waarbij ik ook weer (nog steeds) geleerd heb.

De directeur van Actief Zutphen heeft  een mooie recensie voor en over me geschreven, die vind je op de pagina Officemanagement.

Een afscheid betekent dat ik weer beschikbaar ben voor een (interim) opdracht! Naast mijn VA-werk en het bouwen van websites en online leeromgevingen, vind ik het ook leuk om hybride als Officemanager te werken. Met andere woorden: ik kom naar kantoor als het nodig is en werk thuis als het kan. En dat tot zo’n 30 km van Harfsen.

Is er uitval van Managementassistent of Officemanager? Kom je handen tekort om het reilen en zeilen op kantoor in goede banen te leiden? Of bepaalde taken op te pakken? Ik ben al inzetbaar voor 4 uur in de week tot zo’n 20 uur in de week. Neem contact met me op en dan bekijken we wat mogelijk is!